PIANO i SOPRANO | FESTIVAL BACHCELONA
BACH TO BEACH!
La soprano escocesa Carine Tinney i el pianista català Daniel Tarrida ofereixen un programa protagonitzat per dones compositores, un recorregut històric que va del classicisme de Sophia Maria Westenholz i Louise Reichardt, pel romanticisme de Fanny Hensel i Clara Wieck, fins al postromanticisme d’Irène Poldowski i Amy Beach.
Cada part començarà amb peces de J.S.Bach i Robert Schumann dedicades a les seves dones, Anna Magdalena Bach i Clara Schumann, respectivament.
Tinney i Tarrida (també director del Bachcelona), especialistes en lied (cançó per a veu i piano) com testimonien llurs carreres artístiques, ens porten un espectacle a duet molt adient per als amants d’aquest gènere amb l’emoció i l’espectacularitat afegides de l’Amfiteatre de Lithica!
+Info i tickets:
Taquilla Lithica