CONCERT | MÚSICA D’AUTOR

La cantant i compositora de Ciutadella, musa de la cançò des de Menorca, ens fa l’honor d’encetar l’estiu escènic amb la presentació del seu nou treball, LES ALES OBERTES.
——-
La veu dels poetes menorquins i pròpia, de la llengua, de la cultura, del territori i dels paisatges insulars. Versos de Gumersind Gomila, Joan F. López Casasnovas, Damià Borràs, Francesc Florit Nin i Carme Cloquells.
——-
Els talents a l’escenari de Guillem Soldevila (teclat, guitarra i veu), Lluís Gener (baix i contrabaix), Violant Menorca (violí i cors), David Rotger (guitarres) i Moisès Pelegrí (percussions).
——-
Des del cor de l’illa, MARIA ÀNGELS GORNÉS obre el ventall musical i escènic dels FOSQUETS DE LITHICA, entre les arrels de la cultura i les manifestacions contemporànies… al final del dia… Sou benvinguts!
——-